بازدید 1752

کالج تپسل دوره ایمیل مارکتینگ و Clarity برگزار می‌کند

کالج تپسل قرار است به زودی دو دوره ایمیل مارکتینگ و Microsoft Clarity را برای علاقمندان برگزار کند. کالج تپسل شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در دوره ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، کمک هزینه آموزشی دریافت کنند یا به صورت رایگان در این دوره‌ها شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 26 September 2023

کالج تپسل دوره ایمیل مارکتینگ و Clarity برگزار می‌کند

به گزارش روابط عمومی تپسل، کالج تپسل اخیرا فعالیت خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه مارکتینگ آغاز کرده است؛ ایمیل نیز یکی از موثرترین کانال‌های بازاریابی محسوب می‌شود که فرصتی برای ارائه ارزش و تعامل مستقیم را در صندوق ورودی مخاطبان فراهم می‌کند. این کانال بازاریابی بسیاری از مراحل ضروری مانند دریافت بازخورد، تکرار فروش، ایجاد وفاداری و ارائه محتوا به مصرف کننده را در بر می‌گیرد؛ بنابراین درک مؤلفه‌های ایمیل مارکتینگ موثر، امری ضروری است. ایمیل مارکتینگ روشی موثر در بازاریابی درونگرا است، اما بلوک‌های سازنده یک استراتژی متقاعد کننده و جامع چیست؟

برای پاسخ به این سوال و درک بهتر از ایمیل مارکتینگ، کالج تپسل قرار است از ۵ الی ۱۹ مهر ماه با تدریس نیما محمدحسنی، مشاور بازاریابی گروه ایران تلنت و مدیر مارکتینگ کوچینگ ایران تلنت دوره ایمیل مارکتینگ برگزار کنند. شرکت‌کنندگان در این دوره یاد خواهند گرفت که چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی متناسب با نیازهای کسب و کار خود طراحی و اجرا کنند.

سرفصل‌های دوره:

هفته اول: معرفی و بررسی مفاهیم کمپین‌های دیجیتال

جایگاه ایمیل در استراتژی‌های بازاریابی

محدودیت‌ها و تمایزهای استفاده از ایمیل به عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال

هفته دوم: طراحی کمپین ایمیل مارکتینگ

استراتژی‌های جذب لید

معرفی ابزارهای لازم و مقایسه آنها

بررسی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ برتر دنیا

نحوه A/B تست در ایمیل مارکتینگ

هفته سوم: تحلیل کمپین ایمیل مارکتینگ

-شاخص‌های سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیل مارکتینگ

-پروژه عملی

دوره Microsoft Clarity

دومین دوره نیما محمدحسنی و کالج تپسل دوره آموزشی clarity است که قرار است از ۳ تا ۱۷ مهرماه برگزار شود. در این دوره آموزشی کالج تپسل، قرار است در مورد یکی از ابزارهای مهم رفتارشناسی کاربران به اسم Clarity صحبت کنیم که علی رغم رایگان بودن و پروسه نصب بی دردسر، اطلاعات مهمی را از رفتار کاربران به شما گزارش می‌دهد. در واقع جواب تعداد قابل توجهی از سوالات مهم پیرامون عدم موفقیت‌های کمپین‌های دیجیتال، در گزارش‌های Clarity به راحتی پیدا می‌شود.

این ابزار تحلیل رفتاری پیشرفته به شما کمک می‌کند تعامل کاربر با وب سایت خود را درک کنید. با استفاده از ابزارهای تحلیل قوی Clarity، می‌توانید وب سایت خود را برای مشتریان و کسب و کار خود ارتقا دهید و همچنین می‌توانید با استفاده از بازپخش داده‌ها و جلسات در Clarity، ببینید که مردم چگونه از سایت شما استفاده می‌کنند، کجا گیر می‌کنند و چه چیزی را دوست دارند.

سرفصل‌های دوره:

هفته اول: معرفی و بررسی مفاهیم کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ

-اصول طراحی کمپین‌های تبلیغاتی حوزه دیجیتال

-شاخص‌های ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی حوزه دیجیتال

هفته دوم: چرایی استفاده از ابزار‌های heatmap و session recording

-معرفی ابزار‌های این حوزه

-معرفی ابزار Clarity و آموزش نحوه نصب آن

هفته سوم: تحلیل کمپین‌ها با Clarity

- شاخص‌های کلیدی این ابزار

-نحوه گزارش گیری اختصاصی

-نحوه سگمنت بندی در Clarity

درباره مدرس:

نیما محمدحسنی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تهران، مسئولیت مدیریت تیم بازاریابی دیجیتال مجموعه‌هایی مانند شهرفرش، همراه اول، کارگزاری مفید و ایران تلنت را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد و در حال حاضر به عنوان مشاور بازاریابی گروه ایران تلنت و مدیر مارکتینگ کوچینگ ایران تلنت فعالیت می‌کند.

تخفیف ویژه کالج تپسل

کالج تپسل شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در دوره ایمیل مارکتینگ کالج تپسل، کمک هزینه آموزشی دریافت کنند. شما می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید:

فرم درخواست تخفیف کالج تپسل برای دوره ایمیل مارکتینگ

فرم درخواست تخفیف کالج تپسل برای دوره Clarity

شرکت در این دوره‌ها بدون پیش‌نیاز قبلی بوده و در پایان هر دو دوره به شرکت‌کنندگان مدرک رسمی آکادمی تپسل اعطا می‌شود.

لینک ثبت‌نام دوره‌ها

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار